måndag 28 april 2008

Mitt enda trogna fans

kl. 11:04
Tuva vaknade kvart över åtta idag och nu för tiden känns det skönt när hon vaknar så pass "sent". Tänk när hon var pytteliten kunde hon sova till elva utan problem, då hade jag tyckt att åtta var väldigt tidigt att vakna. Men det är tur att saker och ting förändras för det hade varit lite tråkigt om hon skulle vara en minibebbe jämt. Även fall hon var världens goaste minibebbe!

Det är så skönt att hon kan leka lite själv nu tycker jag och att hon inte hela tiden måste vara i famnen och bli bärd runt, runt. Det var väl mysigt att bära på henne men risken att vi skulle vuxit ihop hade varit överhängande om hon hade fortsatt som då.. Och det hade ju varit både jobbigt&synd, så jag är helt enkelt glad hon växer och utvecklas!

Här har ni henne som minibebbe!


Tuva vill iförsig vara nära rätt mycket nu med. Hon kommer alltid ålande efter mig när jag går någonstans och om hon är fastsatt i t ex sin stol och jag går utom synhåll för henne blir hon oftast ganska ledsen. Hon är allt en liten mamma-fantast och eftersom jag inte har så överdrivet många fans så tänker jag njuta av att hon är så mammig som hon är!
Hörs!

5 SKRIV GÄRNA NÅGOT:

Karin on 28 april 2008 kl. 16:52 sa...

Hej! Jag måste bara säga att jag älskar din blogg! Jag har läst den i någon månad nu och jag tycker att du skriver jättebra och jag är så imponerad av er och ni verkar vara en underbar familj. Funderade du någon gång över att göra abort? Hur känns det att vara unga föräldrar? Jag tror nämligen att jag också är gravid just nu, jag är 18 år oh fyller 19 i juni så det är mycket tankar som snurrar runt nu. Tack för en bra blogg!

//Karin

Karin on 28 april 2008 kl. 16:53 sa...

Hej! Jag måste bara säga att jag älskar din blogg! Jag har läst den i någon månad nu och jag tycker att du skriver jättebra och jag är så imponerad av er och ni verkar vara en underbar familj. Funderade du någon gång över att göra abort? Hur känns det att vara unga föräldrar? Jag tror nämligen att jag också är gravid just nu, jag är 18 år oh fyller 19 i juni så det är mycket tankar som snurrar runt nu. Tack för en bra blogg!

//Karin

Julia on 28 april 2008 kl. 17:43 sa...

karin: Tack! Nej det kändes självklart från början att behålla bebisen för mig:)
Grattis till graviditeten isåfall! Gör detsom känns bäst för dig om du tvekar, det finns inget rätt och fel tkr jag. Din andra fråga svarar jag på i bloggen ikväll eller imorn. Kram J

Anonym sa...

Gulligaste bebisen någonsin! hon var ju så liten förut, svårt att tänka sig att hon varit mindre än hon är nu <3

Julia on 29 april 2008 kl. 09:52 sa...

sandra: Ja eller hur! Puss(=

 

En ung&lycklig mamma Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez